Avslutning :)

Hejhej allihop :)
Idag har jag typ inte gjort något, eller jag har varit på grand och haft UIF-avslutning :) Fast Richard var taskigt mot mig han tog och åt upp halva min pepparkaka innan jag fick tillbaka den, då tyckte jag att han skulle gå upp och hämta en ny till mig, men det vägrade han, "det var ju så lång kö". För er som inte vet är Richard min friidrottstränare :) Men sen iaf när dom på scenen visade en massa bilder så sparkade emma ner mitt saftglas, så jag hade ju super mycket fika kvar, en bulle och en halv pepparkaka. Fast sen tog jag halva Hedvigs pepparkaka, snällt va?! :) Imorrn är det iaf skolan ^^ Men sen är det friidrottsträning, och gissa vad som händer då...... Vi ska börja med teknik träningen =D Tror vi skulle köra längd och höjd imorrn, gud så jag har längtat till teknikträningen :D Men nu ska jag äta lite sen kolla på TV, blir väl sporten :) 
Imorrn blir det nog inte någon bloggning har ju träning då sen måste jag plugga så jag hinner inte, men jag tror ni står ut med det ändå :)

Aja ni får ha det så bra :)

Slänger in tre bilder från i sommras/höstas från friidrottsträningarna, då Richard och Hanna har plågat oss lagomt mycket med all styrka och alla intervaller :S
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0