Bilder

Nu hinner jag inte skriva ngt så jag slänger in lite bilder istället :P



Min väldigt roliga HK pluggning på McDonalds förra onsdagen :P


Ännu mer HK


Och pluggar man så länge som jag gjorde måste man få ta en glass :)


Vi var väldigt snälla mot Emma Coolingen G:son Gustavsson :)


Pippi <3 Coolingen 4-ever


Det är ju så jäkla mycket snö ute....


Kallt är det oxå... "/








Sanna var bäst i världen, är bäst i världen och kommer alltid vara bäst i världen :)


Bilden säger allt :)


Nu får alla heja på Minnah i idol finalen på fredag, även om jag nästan är 100% säker på att Jay vinner men men ;)


Hahah gud jag kommer ihåg hur lycklig jag var efter och innan jag träffat Sanna Kallur, kändes nästan som jag skulle kunna springa 1 mil efter xD

Sen självklart har jag träffat Jenny Kallur oxå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0