Dag 02 – Mina föräldrar

Så nu ska jag berätta om mina föräldrar.
Min mamma heter Susanne och är 45år. Min pappa heter Niklas och är 45år.

Min mamma är fotbollstränare för mitt lag, det har hon varit i ca 5år. Hon är även fotbollstränare för min lillebrors lag, alltså Alsike IF P-98. Min pappa är fotbollstränare för min andra lillebrors lag, Alsike IF P-03. När jag ska på friidrottsträningar och tävlingar är det nästan alltid pappa som följer med, han är lite extra intresserad av friidrott, medans mamma får ta hand om fotbollen. Det känns skönt att dom har varsin sport, då kan dom lite extra om den och håller koll på alla tider oxå.

Min pappa tycker om att vara ute och träna, sporta och en massa annat. Mamma gillar att hålla på i trädgården, fotboll och en massa annat.

Min mamma och pappa är världens bästa :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0