Tävlingar

Gud jag är helt sjukt slut i mina ben... :S
Tänkte bara berätta om att våran första tävling sen UDM i september (?) är den 8 Januari i Täby, gud det ska bli så hääär megasuperduperskit roligt att tävla igen, fast det kommer väl gå lagomt bra, vi har ju typ inte kört mycket teknikträning alls. Men det får gå som det går. Jag ska iaf vara med i 60m och Längd. Sen helgen efter är det Örebro Indoor Games som jag kanske ska vara med på, det lär väl bli 60m och längd då med. Hahah ja ni nu är tävlandet igång, men sen ska vi till Falun helgen 12-13 mars, det ska bli mega kul, förra året träffade vi ju Sanna Kallur. IUDM kommer ju oxå i slutet av Januari, då lär det bli flera grenar än 60 och längd ;)

Men imorrn ska jag iaf till stan och shoppa, jag skulle ju få handla kläder för 1000kr, så det ska jag göra av med ;) Men ni får ha det så bra!



Friidrott är livet, bild från Världsungdomsspelen 2010 i Göteborg. Gud så jag saknar det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0