Frågestund

Jag tar svaren på frågorna nu istället, gör ett nytt inlägg om det kommer flera frågor efter de hära inlägget? :)

Vad vill du satsa på? Friidrotten eller fotbollen?
Ojj, hjälp jag vet faktiskt inte riktigt än, ska fortsätta på båda så länge det är kul och jag hinner med båda.

Hur många gånger i veckan tränar du friidrott?
Jag tränar alltid på måndagar, onsdagar och lördagar men sen tränar jag oftast på torsdagar och fredagar oxå, så ca 4 ggr i veckan

Bästa kompisar?
Jag har en massa men typ Hanna, Olivia, Tove, Sofia, Maria, Emma säg till om jag har glömt någon?!
Vad ska du göra idag?
Hahah jag kan ju tippa på att den hära frågan kommer från någon som egentligen vet vad jag ska göra idag, men jag ska iaf till Euro stop och träffa Minnah :D

Idoler?
Helt klart Sanna och Jenny Kallur, men oxå Emma Green :)
Berätta om dig själv?!
Ojj, jag heter Ida, är 14år, bor i Alsike och tränar både friidrott och fotboll. Jag älskar sport och brinner för att träna, jag drömmer om att bli känd inom sporten och kunna leva på det.

Varför började di blogga?
Hmm, jag tror det var för att jag ville få skriva av mig någon stans, haha jag vet jag skriver nästan aldrig men men ;P

Vad önskar du dig i julklapp?
Jag har önskat mig Minnahs skiva, Mario and Sonic at the olympic games (wii), en plattång och lite mer :P

Du gillar Falun va, hur ofta är du där?
Hahha jo jag gillar Falun, egentligen vet jag inte varför jag varit där så mycket men det har jag faktiskt, lfera gånger per år.

Varför gillar du just Falun?
Ojj, jag tror jag gillar Falun eftersom att det är en lagomt stor stad sen är det så jätte fint där. Dom har enormt fina träningsanläggningar där, både för friidrott, tennis, hockey och en massa annat.

Vad fick du för betyg?
VG och G :)

Hur ofta tävlar du i friidrott?
Nu var det jätte länge sen jag tävlade, vi har haft uppbyggnadssäsong med gruppen men jag ska iaf tävla i Täby den 8 Jan :) Men vanligtvis tävlar jag ganska mycket några/någon gång varje månad.

Följer du några andra bloggar?
Jag följer flera kompisars bloggar

Har du en Iphone?
Nej det har jag inte men jag önskar mig en ;)

Hur lång är du?
1.60 ;)

Du är ganska kort va?! ;)
Jag har börjat få höra det ganska mycket nu för tiden så jag är väl kanske det...

Du verkar aldrig vara skadad även fast du tränar så mycket, eller har jag fel?
Nja, jag brukar nästan aldrig vara skadad men man kan väl säga att jag är det nu, jag har ingen aning om vad det är men jag har jätte ont i min fot när jag tar i och änstränger den, men men jag får väl skylla mig själv :P

Favorit mat?
Tacos :)

Har du typ tagit en bloggpaus för du bloggar typ aldrig längre?!
Hahha det kan man nog säga jag ska försöka komma igång snart igen.

Vilka är dom roligaste tävlingarna du varit på?
Världsungdomsspelen, GE galan, Lilla Ge Galan, DN galan

Hur ofta tränar du fotboll?
Nu har jag inte tränat fotboll på jätte länge jag har faktiskt inte tränat med laget på 5 veckor (!) och inte i skolan på 2 veckor :O Men vanligtvis tränar jag ca 4 ggr fotboll i veckan elr iaf när det är säsong.

Schampoo?
Tresemme

Sattsar du på skolan?
Det gör jag väl till en viss del, men för mig går träningar och tävlingar före skolan, men jag ser till att få minst G på alla prov iaf.

Är fridrott värkligen kul?
Friidrott är super kul :)

Hur länge har du tränat fridrott?
I två år men sen tränade jag när jag var yngre i ca 1 år :P

Vilka sporter har du tränat?
Ridning, simning, fotboll, friidrott, handboll, springning, trompolin, gymnastik och en massa mer ;)

Hur är du som person?
Ojj det är svårt att säga själv men jag tror och hoppas att jag är snäll :P

Om du fick välja vilken person du ville, vem hade du velat vara för en dag?
Helt klart Sanna elr Jenny Kallur

Vad är ditt drömyrke?
Mitt drömyrke är att bli sportstjärna och kunna leva på det.

Du har en sån fin och vältränad kropp, hur lyckas du?
Ojj, tack så jätte mycket. Jag gör nog inget speciellt förutom att jag tränar ganska mycket.

När var du senast kär?
Det var ganska länge sen nu.

Vad satsar du på för betyg nästa år?
VG :P

Vilken inriktning ska du sen välja på gymnasiumet?
jag har inte tänkt så mycket på det men jag är sugen på att gå på Celsius med friidrottsinriktning och samhälle :P
 
Ensam mamma söker eller bonde söker fru?
Ensam mamma söker

Tror du att du komemr bli känd inom sporten, isåfall varför?
Det är svårt att säga, men jag tror för att man ska kunna lyckas med sporten måste man vara berädd att satsa mycket på det och ta chanserna när dom kommer, och det är jag berädd att göra sen får vi se hur långt det räcker. Jag tror nog att jag är väldigt envis, har jag bestämt mig för att klara ngt klarar jag oftast det oxå.

Är du en tävlings människa?
Hahah om jag är, nej men det är jag :P

Har du ofta utsläppt hår?
Hahah jag går knappt utanför huset med utsläppt hår, gillar mycket mer att ha det uppsatt :)

Vem är du mest lik av dina föräldrar?
jag är inte så liknågon av mina föräldrar utan jag är mer lik pappas syster alltså min faster Lollo som vi kallar henne :P

när fyller du år?
31 Maj

Ditt favoritprogram?
Det är olika hela tiden men Idol (ojj hjälp det var svårt att komma ¨på fler) Men hollywood fruar, top model och en massa mer

Vet du om dina föräldrar läser din blogg?
Nej ingen av dom läser min blogg :P

hur lång/hur gammal/vilken skostorlek har du?
Jag är ca 1,60 lång, 14år och har typ 37 i skostorlek

jag undrar hur mycket du väger & om du brukar andvända smink?

Ojj, jag har ingen aning om vad jag väger faktiskt :S Men jag använder iaf smink varje dag ibland lite mindre och ibland lite mer

hur går det med kärleken?<3
Hahha det där med kärlek är inte min grej, det blir bara en massa problem ;)

har du bdb ?
Yes, det har jag

bor du i radhus, lägenhet lr villa?
Villa

viket mönster är din favorit?
Ojj, jag gillar nog dom flesta men kanske randigt och prickigt :P



Kommentarer
Postat av: Elsa

Du ska satsa på friidrotten ;)

2010-12-23 @ 13:36:52
URL: http://onlyelsa.blogg.se/
Postat av: ida

Hhaha det får vi se ;)

2010-12-23 @ 14:35:47
Postat av: maria

du ÄR snäll <3

2010-12-23 @ 14:50:11
Postat av: i

:)

2010-12-23 @ 15:02:39
Postat av: coolingen

<3 pippi <3

vilken snygg blogg du har<3

2011-01-02 @ 11:01:59
Postat av: Pippi :D

<3 Coolingen <3

Tacktack ;D

2011-01-02 @ 14:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0