Västerås

Fett bra jag blivit på att blogga =)

Idag var jag iaf i Västerås och tränade heeeeela dagen, vi samlades 08:45 och var vid celsius vid 17:00 igen. Men det var fett kul. På förmiddagen skulle vi springa häck och hoppa höjd sen skulle vi ha lunch och teori sen kula och längd på eftermiddagen, men jag var fett speciell. Hahhah eller på förmiddagen sprang jag häck med Micke i typ 2 tim :O Så jag slapp hoppa höjd, sen på eftermiddagen hoppade jag först lite längd sen sprang jag häck igen :) Häck är bäst jag lovar, världens roligaste, fast bara att träna, att tävla i häck är inget för mig, usch fett läskigt. Fast jag har tyvärr lovat några att jag ska springa minst ett 60mh lopp i vinter..... Jag, Klara H och Hedvig var bäst på teoripasset, alla grupper fick var sin gren sen skulle man skriva en uppvärmning på ca 60min och sen redovisa för dom andra. Hahha ni skulle seriöst ha sett och hört våran vi typ skrattade hela tiden sen hade vi skrivit VÄLDIGT delalierat så jaa, redovisningen tog ett tag. Sen blev vi lite rädda att vi skulle ramla ner där vi satt och landa i papperskorgen.... Hmm, är vi smarta så är vi ;) Nu är iaf jag sjukt stel mina höfter, vi fick gå häckgång i ca 10 min och häckarna var så höga att jag knappt kom över dom jag fick ju köra ett par extra studsar mellan varje xD Jag kommer alldeles säkert ha träningavärk i mina ben och höfter imorrn. Men sen glömde ju jag att ringa pappa så jag och Klara gick in till Willys bredvid och typ gick runt där ett tag, plus att man fick två gratis (!) kakor =) Sen kom pappa pch hämtade mig, och gissa vad vi gjorde när vi kom hem...... Bokade en resa till USA =D Från den 4 april till den 2 maj, fett kul det ska bli. Aja nu har jag skrivit ett alldeles för långt inlägg så nu ska jag sluta!

 
Får bli en bild från västerås oxå, bildkälla: google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0