Bilder

Nu kommer det fler bilder, vissa är ganska gamla men bortglömda så dom får komma med nu :)

Bild från igår, det är så sjukt mycket snö ute nu... Har inte riktigt bestämt om jag gillar det eller inte ;)

Jag och Olivia är fett coola i Alsikehallen, bild från igår :)

Bild på Hanna när hon var här, vi tyckte att det var nödvändigt att visa alla hur vi såg ut kl. 04.15 mitt i natten xD

Bild på mig när Hanna var här, vi tyckte att det var nödvändigt att visa alla hur vi såg ut kl. 04.15 mitt i natten xD

Bild på Hanna när hon var här, men vad vi gjorde just då är hemligt.... :P

Här är mina älsklingar, undra hur många sånna jag har köpt på pressbyrån, men dom är iaf jätte goa :)

Hahah gud jag bara skrattar när jag ser den här bilden, det var när jag var med Olivia och Hanna i sommras och vi skulle baka chokladbollar, men vi orkade inte rulla som så det blev en "chokladbollstårta"...


Kommentarer
Postat av: hannis pannis

ååå ida va roligt!! vi har så mkt minnen tsm <33 saknar dig !! ;))

2010-11-28 @ 19:21:18
Postat av: i

Jaa, super roligt :)

Haha skojar du eller vi har mega många :D



ÄLSKAR DIG <3

2010-12-03 @ 16:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0