Madrassrace xD

Hahah jag vet jag är bäst på att komma ihåg bloggen, men jag har faktiskt inte hunnit. Det är jätte mycket i skolan sen när jag kommer hem har jag träningar men men nu skiter vi i det för nu ska jag berätta om min fredag och lördag...
I fredags efter skolan skulle jag ta bussen till sofia, lite halft rädd tog jag iaf 6:an till Berga skolan sen gick jag till Sofia. Vi hade sjukt mycket att prata om det tog aldrig slut. Vi var ju såå "nyttiga" först tog vi var sin kladdkakebit sen en hel stor mega pizza. Bra laddning inför träningen.... Men sen drog vi iaf in till Celsius för att träna, hahah alla var väl lite halv lata men det var ju fredag ;) Efter träningen fick jag och Sofia bråttom hem till idol. Men när vi väl kom till Alsike hade vi lite tid över så vi poppade en massa popcorn, och stoppade in några skumtomtar i ugnen, haha min och sofias speciallite (stavning :S) nej men seriöst det var super gott. Sen satt vi framför idol resten av kvällen och hejade plus att vi faktiskt röstade på Minnah men hon var grymt duktigt. Men nu ska jag berätta om det roligaste.....
När vi skulle upp och hämta lakan och madrass till Sofia kom vi på att vi kunde åka på madrassen ner för trappan, hahah omg va vi skrattade. Men vi hade skydd jag lovar både krockkuddar och pannskydd. Fast Sofia satt bakom mig med ett täcke över huvudet så hon såg inget, men men det var mega kul iaf, jag vet inte hur många gånger vi gjorde det. Men en gång blev det lite små kaos jag trodde jag skulle bryta benet och Sofia höll på att ramla av madrassen men det gick bra jag lovar :D
Man kan ju inte missa utröstningen heller så vi satte oss och kollade och självklart gick Minnah vidare. Sen låg vi och pratade tills klockan kanske var 2, då vi kom på att vi faktiskt hade friidrott bara några timmar efter så vi somnade iaf.

Jag och Sofia hann även under den kvällen komma fram till att vi var bäst på en massa saker:
  • Skriva brev
  • Heja på Minnah
  • Bädda
  • Madrassrace
  • Äta onyttigt
  • Skratta

Ojj, vilket långt inlägg det blev men men, jag måste ju ta igen det jag har missat xD

Haenbradagallihop :D

ÄLSKAR DIG SOFIA LINDH <3

Kommentarer
Postat av: hanna <3

hihi ni slog nästan vårt rekord hihi jag skoja vilken mysig helg du verkat haft!! <33

2010-11-20 @ 22:31:47
Postat av: hanna <3

ni* mena jag <3

2010-11-20 @ 22:32:56
Postat av: ida <3

Hahha, fast vi hade väl inte direkt försökt slå vårat då hade vi aldrig orkat träna dagen efter xD

Super mysig var den :D

Saknar dig gmn <3

2010-11-20 @ 23:11:46
Postat av: h

hahha det förstår jag <33 va bra <3 och jag saknar dig otroligt mkt med med jag ska försöka riinga dig imoron och hör om när vi ska träffas <3

2010-11-20 @ 23:45:16
Postat av: olivia<3

bra ida fortsätta att gör inlägg :D<3

2010-11-21 @ 10:05:18
Postat av: ida

Olivia: Hahah visst har jag blivit duktig på att uppdatera :D

Hanna: Ring när du har tid ;P

2010-11-22 @ 16:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0