Minnah <3

Hejhej alla söta :)

Just nu sitter jag och kollar på idol eftersnack på www.tv4play.se, var ju på fest då så maria fick rapportera till mig hela tiden :P Men iaf va fan gör Josefin Crafoord i eftersnacket, hon är ju bara jobbig, hoppar på folk och allt.... Fett bra att Minnah gick vidare oxå, Minnah är den riktiga idolen. Men varför får Jay stanna, knarkar man får man väl skylla sig själv, eller hur?! Slut snackat om idol, samtidigt som jag kollar på eftersnacket försöker jag plugga lite till HK-provet, hmm, jag vet bra kombination.... Men men, jag och Emma ska plugga en massa imorrn innan friidrotten :) Nej, juste ja nu kom jag på fler saker om idol så ni får stå ut, usch va "hemskt" det är när Minnah börjar gråta efter Linnea åkt ut, och när hon kommer till eftersnacket och gråter... Usch "/ Tycker ni ska kolla http://minnah.idol.tv4.se/ det som hon skrivit om Linnea, det är verkligen jätte fint. Men nu ska jag fortsätta att kolla på hela programet, sen plugga lite :P

Ses :) Nu är jag snäll så ni får se två av mina favoritbilder :) Plus ett par på Minnah :D

Juste jag kom på en till sak om idol: Jag tycker att det är grymt dåligt av Olle att gå ut till media och tycka till om vad Minnah sagt. Jag vet att Minnah kanske inte var bäst i fredags sångmessigt men vaddå hon har varit förkyld hela veckan och haft talförbud, att då sen kunna sjunga och göra det så bra som hon ändå gör det är faktiskt super bra och proffsigt. Det är såklart att Minnah måste få berätta för oss hemma att hon varit förkyld oh inte kunnat träna som dom andra, men det tyckte tydligen Olle inte var bra av henne för "alla har ju dåliga dagar och det får man ta utan att klaga"! Aja skit i det nu, hon gick iaf vidare och det är det som betyder ngt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0