Hahhah xD

"Varför hatar folk mig"? Test på facebook, svaret blev Du trodde på fullaste allvar att du var bra på fiskedamm när du var liten. Hahah så vi hade ju en "väldigt" seriös dialog om det xD
Hahah ;P
  • Jasmin Tehranchi men vadå var jag inte det eller :( ♥
  • Ida Ekroth haha jasmin xD
  • Jasmin Tehranchi haha men vadå var jag inte det eller? vadå är man inte bäst om man får napp hela tiden? ♥ ♥ ♥
  • Ida Ekroth hahah joo såklart, godis finns ju i vattnet xD sen helt plötsligt var det ett hav i köket ;P
  • Jasmin Tehranchi haha det har det väll alltid varit1 ♥ glömmer alltid att stänga av kranen innan jag går på så vis så har jag haft en liten pytte sjö i mitt kök ♥
  • Ida Ekroth hahah det kan vara sant, men fiskarna då xD
  • Jasmin Tehranchi vattnet blev för söt aktigt av alla godisarna som flöt där så fiskarna pallade inte av trycket så dom dränkte sig själva♥ XD


  • Ida Ekroth hahah jaja troligt xD
    Sen var det de dära med fiskespöt, en klänypa...?? :S Känns som om det skulle vara lite svårt att fiska med men men xD
  • Jasmin Tehranchi precis men men ♥

  • Ida Ekroth hahah du är ju så skicklig ;P
  • Jasmin Tehranchi precis så då spelar det ingen roll, med vad man fiskar med ♥ haha :)
  • Ida Ekroth hahahah xD



Idag har man typ bara varit i skolan tog bussen och tåget tms med Emma B och Sara hem, haha fett kul vi hade xD
När vi sen klev av matarbussen på stationen sa Sara jätte glatt:
- Idag säljer dom kanelbullar för 7kr på pressbyrån bara för att det är kanelbullensdag idag, men kan ni vänta på mig så jag kan gå in och köpa det? :)
Jag:
- Men hallå jag vill oxå ha en :)

Men sen när vi kommer in till pressbyrån kan man ju inte alls köpa 2bullar för 14kr utan för 25kr, Sara har koll hon xD

Men sen iaf på tåget hem sitter jag och sara och pratar om en tjej lite väl högt för sen när vi kollar bak så sitter hon ju där..... Aja man är ju sååå smidig xD
Och sara då:
- Asså jag orkar inte vänta på att mamma kommer så jag åker hem med er :)
- Okej :) Men när kommer hon då?
- Vid fyra :D
- Men det är ju då bussen går oxå...
- Aja jag orkar inte gå till mamma så jag åker med er ändå ;P

Plus att jag hade varit såå duktig och tagit med mig new body tidningen till Sara med då glömde jag såklart ge den till henne, men sen tänkte jag hoppa av vid busshållplatsen efter det sara gick av vid men då stannade ju aldrig chauffören xD

Ni är duktiga om ni orkar läsa hela inlägget xD
Kram kram <3  Bjuder på två bilder från sommaren bara för att jag saknar den sååå mkt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah fett kul xD

2010-10-06 @ 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0