Hammarskog ;P

Hello :D

Idag har jag varit i Hammarskog med klassen ("super kul"-NOT"), vi hade orienteringsdag....
Iaf när vi kom till Hammarskog var det issssssskallt så jag och Therese hade på oss MKT kläder men efter typ 800m blev det kokhett så vi ångrade ganska snabbt att vi satt på oss så mkt kläder. Men det gick iaf jättebra, så när vi hade typ 1 timme kvar och så bestämde vi att vi skulle försöka ta kontroll 17 som var jätte svår....
Vi gick, gick och gick, efter ett tag undrar vi båda om vi verkligen är på kartan längre men vi börjar iaf gå in i skogen för att kolla om vi hittar den, men det gick ju lagomt bra... Så vi börjar gå tillbaka, sen kommer vi på att vi inte har ngn aning om vilken väg vi kom ifrån, så vi gå lite åt det hållet vi tror att stigen ligger, helt plötsligt säger Therese:
- Hörde du ljudet Ida?
- Neej, men sluta man blir ju rädd....
- Men seriöst det var ngt som lät....
Så vi fortsätter gå, helt plötsligt låter det som det står en get bakom oss och låter, så båda bara skriker högt och rakt ut.... Men sen märker vi att det bara var ett träd som knakade lite xD

Både jag, Emma, Angelica och Therese hoppades på att hinna med 10:an som gick 14.47 men när bussen väl stannar på skolan är kl. 14.45, Jag, Angelica och Emma springer som galningar (Therese orkade inte springa så hon tog den senare bussen) för att hinna med bussen, hahah shit vilken mjölksyra man fick på slutet det jag ju faktiskt väldigt jobbigt plus att vi hade STORA väskor med oss. Men vi hann iaf och det var skönt annars hade vi fått vänta på bussen som kommer en kvart efter och jag och Emma hade behövt ta tåget som gick en halv timmer efter..

Hahah intressant dag va?! ;P
Aja nu ska jag plugga till Hemkunskap läxförhöret vi har imorrn....

Kram kram :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahha låter som du har haft en jättekul dag xD

2010-10-06 @ 18:57:27
Postat av: Emma

haha Hur har ni läxförhör i HK ? xD 8(a)

2010-10-10 @ 20:39:12
URL: http://nevertomuchlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0