Svar på frågorna :)

AV: En som undrar...
Hejj Ida <3

Vad trivs du bäst i? Plattat, lockigt, krullat eller "normalt" hår?

Hur hanterar du elaka kommentarer? jag brukar inte få så många elaka kommentarer, men nyss fick jag en där det stog "jäkla fjortis". och det känns som det är nån jag känner. för det har det varit förut. :/


Helt normalt, kanske för att jag nästan aldrig plattar elr lockar håter fråga mig inte varför kanske 'r det för att det sliter så mkt på håret inte vet jag men jag gör det bara aldrig :P

Om jag ngn gång skulle få en sån kommentar så skulle jag bara skratta åt dom, dom är bara avundsjuka på dig tänk på det att om dom  skriver att du är skit ful menar dom oftast att du är skit snygg. Dom är bara osäkra och för att dom ska känna sig bäst så känner dom sig tvingade att trycka ner folk med självförtroende, det är inte okej men det är sånt man får ta ibland. Ta aldrig åt dig ngt som ngn säger åt dig och det inte är en snäll sak, ibland kanske någon ger konstruktiv kritik som tex att det du är snygg men om du skulle göra så så skulle det bli ännu snyggare, om det är ngn som säger något sånt så ta det bara som ett råd :) Hoppas jag hjälpte dig lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0