Svar på frågorna :)

AV: anonym

Vilken mascara använder du?
Hur månag har du varit ihop med?
hur lång är du?
vilken skostorlek har du?
Vem är din förebild?
Vad vill du bli när du blir stor?

Det var nog allt ;)

 

1. Jag använder Maybelline`s The colossal volum express mascara, super bra =)

2. Hahha vilka tänker jag inte säga, när jag var liten var jag väl ihop med en massa lite då och då, men nu är det inte så mkt, det blir bara en massa problem med kärleken :P

3. Hah jag är inte så lång men iaf 1.60 :)

4. Ojj, det är olika men oftast 37 och ibland 38

5. Hah om du inte har märkt det än så är det Sanna och Jenny Kallur, och Emma Green :)

6. Jag har väl inget "riktigt" jobb som jag kommit på än men annars så är det friidrottare elr fotbollsprovs :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0