Tårarna igen glömmer....

 ”Hon är liksom så enkel. Så snäll, gullig och söt. Och så den här enorma kämparglöden. Utan något direkt behov av att stå rampljuset. Sådär lite blyg men …ja…härlig bara”.

Hon kommer att göra oss stolta och lyckliga.

Hon är vårt nya stora hopp. Nej förresten. Hon är Sverige. Och shit vad stort det är att vara…svensk!

Och så osminkad och svenskt väldigt jättesöt.

Det gör så ont i mig när jag ser hennes tårar. Först för att jag lider så otroligt med henne. Men sen för att hon spelar sin roll så otroligt bra.  

-Hur känner du? Frågade reportern efter.

Och det självklara svaret borde vara – Ja, hur fan tror du det känns, pucko?

Men hon hade bara ett val när hon ramlade den där oturs måndagen. Att låta tårarna trilla. Och med blanka ögon försäkra oss om att hon kommer igen.

Att hon ska ställa allt till rätta.

Och vi älskar henne för de där tårarna. Tänk allt det där slitet för ingenting fina, fina du. Och inte ens arg blev hon. Bara otroligt ledsen. 

Du är den mest otroliga, fantastiska och coolaste person på denna jord, aldrig ska jag sluta älska dig <3
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0