Långt inlägg

Ojojjojj, nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera ;S Aja nu kommer ett långt :)

Torsdag:
Hahah snacka om kaos dag xD Först försover jag mig i en halv timme (!) fast jag själv tycker att jag är väldigt duktig som hinner byta om, fixa mig och äta frukost på 40 min :) Men sen iaf så kommer bussen 10min sent eftersom att det snöat (:@, inte uppskattat) och bussen inte har vinterdäck... Jag lovar att jag skulle ha kunnat springa till Knivsta snabbare än vad det gick med bussen ;P Sen när bussen väl kommer till knivsta så åker det upptåget vi skulle ha tagit så vi får vänta en halv timme på nästa tåg....  Men sen var vi i skolan hela dagen och hemresan gick bra :) Sen tycker jag att jag var väldigt duktig för andra gången den dagen, fast den här gången var det på grund av en helt annan anledning, det var -3 grader men jag var ändå ute och sprang i 1 timme (!)

Fredag:
Orka inte berätta om dagen men ni kan iaf få veta att tjejerna i klassen fick sluta 13:50 och killarna 15:10. Så när jag och Emma kom till stationen hade vi en massa tid över så vi gick in till pressbyrån och kollade lite :P Hahha sen står det stort på Aftonbladet (?) Därför lämnar alice..... Jag och Emma typ bah men shit varför men sen såg jag att Minnah fick hoppa in som ersättare omg vad glad ja blev :) Sen var det träning, fast vi var inte så jätte många men det var kul ändå :) Kl. 20:00 vare det idol och Minnah var såklart bäst, men seriöst hur fan kan man vara så bra som hon var efter att ha tränat i en dag (!) Minnah är seriöst den ända som är värd att vinna :) Juste Evelina var här hela kvällen, super kul :)
Här får ni ett youtubeklipp på Minnah när hon sjunger Twist And Shout :)
http://www.youtube.com/watch?v=f0hmgyxDdxA 
Plus ett par bilder på Minnah bara för att hon är sååå fin och söt :)

Ett par fina kommerntarer från youtube som personer skrivit till Minnah :D Alert icon

De där kallar ja hallsta POWER ;)!!!

Fan vilken power nästan lika mycket som erik

Alltså jag tycker hon har varit bra under flera uppträdanden men oförtjänt hängt löst å åkt ur då. Men här visar hon va sjukt grym hon är! I´m in looooooooove!

Det här mina damer & herrar är det absolut bästa i idols historia. Någonsin. Den här bruden hade få timmar på sig att komma tillbaka i samma skick som hennes motspelare & sopar fullständigt banan av ALLA. Att göra det så bra när man ligger så pass mycket efter kräver sin stjärna. & jag är så glad att hon är tillbaka. Go minnah!

Juste när vi var påväg hem från fotbollen sitter jag Hanna och mamma och pratar i bilen och Hanna kommer på att jag säger la, och det är göteborska (!) Hahah bara för att Hanna är här :P

Lördag:
Hahh inget att berätta om jag bara slappade hela dagen för att ladda till Precamp (uttagning till upplandslaget)

Söndag: 
Idag så var det precamp och det gick väl sådär. Det var så sjukt kallt och regnit hela dagen, jag var seriöst iskall överallt när jag kom hem. Först hade vi en massa övningar sen lunch och en massa matcher. Kan faktiskt ekänna att jag inte tyckte att det var så jätte kul bara helt okej, träningarna med laget är 10000 gånger så roliga. Så jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om jag kommer vidare till nästa uttagning elr inte. 

Måndag:
Idag var det friidrottsträning, det var väldigt jobbigt men på något konstigt sätt så har jag lärt mig att tycka om mjölksyran och värken i benen. Och jag tror inte jaghar tänkt på det innan men friidrotten är verkligen livet jag älskar att träna vad det än är för träning, aldrig har jag längtat så mkt till träningarna som jag gör nu :) För första gången på 2år har jag längtat tills inomhussäsongen börjar men en massa intervaller och styrka bara en halv år med uppbyggnads träning och det tycker jag är otroligt att jag som tidigare hatat att springa intervaller och köra styrka men efter en sån träning är man jätte glad och man blir ju sååå mycket bättre. Plus att vi har världens bästa friidrottstränare dom är helt otroligt bra, det skulle inte funka utan dom det är dom som delvis får träningarna att bli roliga plus alla fantastiska tjejer som vi har i gruppen dom är såå underbara :) Vad vore jag utan friidrotten <3

Tisdag:
Plugg, plugg, plugg och plugg inte ngt att skriva om :P

Onsdag:
Spanskaprov, usch fy och blää. Hatar prov. Plus att det gick as dåligt så jag är nöjd bara jag får G :) Träning efter skolan, super kul som vanligt fast vi var bara 13 där och vi är 70st i gruppen men det är mysigt när det inte är så många där :)

Torsdag:
Gissa vem som kommer idag?!

Joo min lilla saknade och söta älskling Hanna. Gud va mycket jag har saknat henne. Haha fett kul vi hade det, kommer en massa bilder i ett enskillt inlägg. Fast vi ligger och pratar lite väl länge, när klockan är 23:30 släcker vi lampan, sen skulle vi upp 06:30 dagen efter, det kan jag lova er att det inte var lätt att komma upp då :P
Hahah juste ja Hanna är både blind, döv och har dåligt namnminne xD
Ida: Jag måste ta några bilder så jag kan lägga in lite på bloggen.
Hanna: Va varför ska du sälja bilderna på blocket xD
Sen blev hon blind oxå.
Hanna: Den där pokalen fick vi väl när vi kom näst sist i inomhuscupen? Och pekade på pokalen i mitt rum.
Ida: Neej!
Hanna: Men näst näst sist då?
Ida: Nej vi kom 3:a!
Hanna: Men varför står det 5:a på pokalen xD 
Sen hade hon lite problem med att komma på vad jag hette, ibland vare Cajsa, Agnes elr Thea xD 
Men vi hade iaf grymt mkt att prata om så mysigt att ha dom alla här :) 

Fredag:
Idag skulle hela klassen till Stockholm för att kolla på när AIK tränade :) Först kollade vi iaf på deras träning i ca 2tim och det var väl okej, helt iskallt och lite långtråkigt. Men sen iaf så skulle Jag, Angelica, Therese och Emma in till stan för att äta ngt. Pizza hade vi tänkt oss men vi gick fram och tillbaka på Drottninggatan i kanske 15min utan att hitta någon och för att hinna äta innan tåget gick hem så behövde vi ta något som gick snabbt. Hahah gissa vad det blev..... McDonald`s, såå nyttiga vi är men man blir iaf mätt :) Sen skulle Therese in till ngnaffär mittimot för att köpa en Milan tröja där det stod Ibrahimovic på ryggen :P Sen när vi sitter på tåget gick ju jag och Emma av i Knivsta och Therese hade laggt sin tröja i Emmas väska och hon glömmde ta den innan vi gick av.... Nu har vi ju höstlov i en vecka sen ska Emma till Egypten s det tar ett tag innan hon får den om hon inte åker till Alsike för att hämta den :P Sen var det träning som Hanna oxå var med på, det var väl lite kaos men det var kul ändå sen var vi typ 15st :)
Sen blev det pizzerian med laget, super kul :) Sen går Jag, Emma B, Olivia, Tove och Hanna hem fast det tar typ 1timme att komma hem xD Vi stod typ och pratade hur länge som hellst.
Sen gick jag och Hanna hem för att kolla på idol, fast vi hade missat alla låtar så vi hann bara se på utröstningen. Men sen kollade vi på två Hellenius hörna, dom är sjukt roliga ;) Sen gick jag och Hanna upp och satte oss på min säng och pratade, nästa gång vi kollade på klockan var den 03:00 xD Sen satt vi 1 timme till, innan vi båda satte på oss pyjamas och fortsatte att prata. När klockan var 05:05 släckte vi lampan och somnade. Sen vaknade jag av att Albin kommer in med telefonen i handen och väcker mig då är det Hannas mamma som ringer för att väcka henne. Men hon var så svår att väcka så det tog ett tag men efter ett tag vaknade hon iaf :) Då var klockan 12:05 xD Frukosten åt vi vid 12:30, sen kom Lena för att hämta Hanna innan dom skulle till Gränby. Åhh va jag kommer sakna Hanna <3


Haha omg det blev ett väldigt långt inlägg, det tog nästan hela dagen att skriva det xD Men ni är iaf duktiga om ni orkar läsa allt :P

Puss och Kram <3  


Kommentarer
Postat av: hanna <333

hahah iad vi har haft det så bäst! du är otroligt saknd:´( puss på dig gumman<33 men vi ses i götrborg på idol <33333

2010-10-31 @ 16:11:44
Postat av: Ida

Du är ännu mer saknad, det är så tomt här utan dig :,( Puss puss gmn :) Såklart men idol i skandinavium är den 3:e tror jag så du får fråga lasse och lena om det fnkar, sen beställer vi biljetter ;D

2010-10-31 @ 16:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0