Världens skönaste dag :D

Idag har jag inte gjort ngt, elr det var först skolan sköna dagen idag :D SO, fotboll och hemkunskap :P Men det spö rengade typ hela dagen och det är inte kul.....
Aja sen fick vi ju pannkakor till lunch och vi bakade oxå gott bröd på HK`n :D 
När jag kom hem från skolan har jag bara suttit vid datan och typ pluggat lite på spanskan. Kollade nyss på en massa kilpp när Emma Green tog EM-silver och hoppade 2.01, fan va bra hon var :D Nu ska jag väl plugga på mina 15 glosor till spanskan och sen kolla på Superstars finalen :P
http://www.tv4play.se/nyheter/nyhetskanalen/friidrott?videoId=1.1732305     Får ni oxå ett klipp från EM finalen :P

Nu när jag tittar på klippen från EM känner jag hur jävla mkt jag älskar friidrott, skulle aldrig klara mig utan den. Det ska bli såååååååå kul att börja träna igen faktiskt även lite kul att köra alla intervaller och styrka för man blir mkt bättre :D

Väldigt intressant inlägg jag vet men jag gör ju inget annat under dagarna än att gå i skolan, plugga, träna och sitta vid datan :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0