Hatar orientering......

Idag har man väl inte gjort så mkt, typ bara skola och datan. I skolan hade vi idrott och orientering, USCH vad jag hatar orientering och inte blir det roligare heller när alla kontroller har blåst bort. Plus att det var iiiiiskallt. Jag höll seröst på att frysa ihjäl. Sen var det bara massa tråk lektioner, inget att berätta om ;P
Sen efter att jag kom hem har jag typ bara suttit vid datan och så, hade tänkt att plugga till engelskaprovet på onsdag, men det gick väl lagomt bra xD

Aja ikväll blir det Idoooool :D Fast jag är fortfarande arg att Sanne åkte ut......


Kan bjuda på den här "väldigt fina" bilden från sommaren, saknar sommaren sååå <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå orientering e faktiskt kul! :P

Om det inte e typ kallt o regnigt ... x)

2010-09-27 @ 21:34:09
URL: http://nevertomuchlove.blogg.se/
Postat av: ida

Hahah neeej xD

2010-09-29 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0