Pizzzzor ;P

Asså seriöst våra Torsdagar är bäst, först SO i 45min sen fotboll och hemkunskap, fett bästa dagen :D Men iaf på HK`n bakade vi vegetariska pizzor, och min och Angelicas pizza blev bäst :) Bara en massa ananas xD Aja det var iaf vääääldigt god :)

Sen imorrn har vi studiedag :) Så jag ska soooova xD Sen ska jag och Emma B dra ner till Alsike skolan och kolla lite, det var super länge sen vi båda var där.... Plus att dom har vanlig dag ;P
Imorrn på kvällen blir det fotbollsträning, usch det kommer bli helt iskallt :S Det var faktiskt minus grader och frost idag när vi åkte till skolan.... Och det är ju bara septemper.... Sverige har ju blivit värsta nordpolen "/ 

Har nyss kollat på Idol och väntar på att utröstingen ska börja, Heja Freja :D 

Två "fina" bilder på min och angelicas pizza :D  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0