15 sanningar om mig själv

1. Dom bästa timmarna under veckorna är när jag får träna friidrott, helt underbart!
2. Jag har väldigt lätt för att gråta
3. Jag drömmer om att bli bäst, bäst av alla
4. Mitt rum är fullt av bilder, på Kallur, Emma Green, friidrottsgruppen och andra saker
5. Jag älskar att få nya saker
6. Det här sommarlovet har varit det grymmaste nåsonsin!
7. Jag älskar dig så mycket att jag inte ens kan beskriva det, jag önskar att jag kunde förklara för dig. Men jag ska visa det, du ska få le och bli stolt!
8. Det värsta jag vet är att behöva lämna någon
9. Jag vill stanna tiden nu, och ha det som det är nu.
10. Jag vill inte att det ska bli torsdag, jag vill det verkligen inte, det kommer bli den hemskaste dagen på hela året...
11. Jag har jätte svårt för att säga nej
12. Jag har haft Sanna och Jenny Kallur som idoler sen 2007
13. Det bästa jag vet är att träna
14. Jag har många jag ser upp till
15. Jag ÄLSKAR Nike! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0