Du är det finaste jag har

Ojdå längesen sist nu, men jag har iaf inte haft tid att blogga. Helgen var den underbaraste helgen jag kunde drömma om, världens bästa slut på det grymmaste sommarlovet någonsin. Jag var iaf på friidrotts SM i Gävle med Sofia, och om vi hade det kul. Vi träffade kända friidrottare från hela Sverige, vi fick 097410945 bilder, en massa autografer sen pratade vi med en del friidrottare oxå. Vi fick se Moa Hjelmer slå svensktrekord på 400m, Emma Green Tregaro och Ebba Jungmark hoppa höjd, Carolina Kluft hoppa längd osv. Sen sov Sofia över här mellan lördag och söndag. Tror aldrig jag har skrattat så mycket. Och sen pratade jag och Sofia med Kallur, och efter var vi helt speedade, vi sprang runt och skrattade och bara log. Det var coolt. Bilder kommer sen från SM. Igår var jag på stan med lite tjejer från friidrotten för att köpa present till en av våra tränare som ska sluta. Vi fixade en helt grym sak, kan visa sen.

Imorgon börjar skolan.... Det låter HEMSKT att säga så........ Jag vill ha sommarlov hela året om, men vi börjar iaf 10:30 imorgon och slutar 13:30 så det är rätt lugnt. Men nu ska jag inte tråka ut er mer!



Bilder från friidrotts SM 2010 i Falun!

Kommentarer
Postat av: hanna <3

jag börjar halv nio och slutar typ tre -.-

2011-08-17 @ 16:01:28
Postat av: Ida

Haha vissa har mer tur än andra ;)

2011-08-17 @ 21:24:41
Postat av: hanna <3

hahaha<3

2011-08-18 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0