Jag föll för dig första gången jag såg dig, varje gång jag blundar ser jag dig...

Nu sitter jag på mammas jobb, ska snart ner på stan. Mathilda kanske kommer och gör mig sällskap, sen ska vi till träningen. Alla antecknar förstår jag. Men iaf mysigt väder det var idag, idag skulle alla 9:or på skolan typ på någon vandring i gamla Uppsala. Oj va kul... Men vi tog iaf bussen dit och det var super varmt när vi kom fram, men efter typ 100m började det åska och blixtra. Sen efter typ några minuter började det hagla. Jag har helt ärligt aldrig sett så mycket hagel, det gjorde ont om man fick det på sig. Så vi fick sluta istället. 1 timme gick vi i skolan idag, men jag klagar inte. Så mamma räddade mig annars hade jag behövt gå på stan i regnet i 724398250 timmar, men nu är jag snart helt torr så jag ska snart till stan tror jag. 

Ojj va intressant inlägg, men nu ska jag sluta. Ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0