Jag saknar dig så det gör ont i mig, aldri...

Jag saknar dig så det gör ont i mig, aldrig tidigare har jag gråtit så mycket över en människa. Att se dina tårar gjorde så ont i mig... Du är helt fantastiskt underbar. Jag håller din hand så hårt, jag kommer aldrig släppa den. Att få låta tårarna komma i din famn medan du torkade mina tårar får mig att rysa för du har ett hjärta av guld rakt igenom och det förvaras så väl i din kropp. Jag kan inte beskriva med ord hur tomt det är utan dig, utan dig är jag bara halv. Och jag känner mig tom varje dag jag vaknar, jag vaknar inte upp med samma leende som förut. Du fick mig att le varje dag, du fick mig att må så underbart bra. Mina ögon kan tindra, mina läppar kan le men sorgen i mitt hjärta kan ingen se. Jag kan inte le på riktigt utan dig. Ni kanske tycker jag överdriver, men jag menar allt jag skriver till 110%. Att säga att du är som ett syskon är en underdrift för du är så mycket mer än det, du är halva mig. Innerst i mitt hjärta har jag ristat in ditt namn, du är en del av mig hela livet vad som än händer. Jag glömmer dig aldrig bästa du! Snälla kom tillbaka! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0