Inlägg

Hejhej!

Jag märkte att mitt förra inlägg var väldigt dramatiskt, tänkte bara tillägga att ibland räcker det med att bara vila någon vecka sen funkar det att träna som vanligt igen!

Aja iaf under helgen var Hanna hära, det var mega mysigt och i lördags var vi uppe till 04:00 sen somnade vi med lampan tänd, sen klockan 08:00 vaknade vi, eftersom att vi skulle ha fotbollsavslutning så 4 timmar sov jag den dagen xD Hahhah fast det var väldigt roligt iaf!

Ni kanske har märkt att jag har bytt bakgrund på bloggen! Header kanske kommer sen oxå ;)

Ikväll äre friidrottsträning :D

Aja puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va så roligt Ida puss och kram gmn <3<3 ;*

2011-02-16 @ 18:24:45
Postat av: Hannaos pannis ;)

Det va så roligt Ida puss och kram gmn <3<3 ;*

2011-02-16 @ 18:25:44
Postat av: ida

Det var BÄST :D <3 puss gmn <3

2011-02-18 @ 10:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0