Uppdatering

Hejhejj, jag är bäst på att blogga jag vet!

Lite kort av vad som hänt (bara det intressanta)

*Sjukgymnasten sa att jag kanske hade en stressfraktur i foten men sen syntes det inget på röntgenbilderna, så jag ska kanske få göra en magnetröntgen...
* Jag får inte göra något som anstränger foten
* Jag var i västerås HELA helgen, på lördagen stötte jag kula (!) fast när jag skulle köra sista stöten landade jag jätte konstigt på samma fot som jag har ont i... Det gjorde sjukt ont så jag fick inte stöta något mer, sen på söndagen var jag "barnvakt" åt Emmas lillasyster Lisa, medans Emma tävlade. Hahhah det var iaf kul ;)
* Jag har varit på gurkspelen, 60m gick ganska bra, i längden hoppade jag bara ett hopp sen på 200m strök jag mig.
* Vi har sjukt mycket läxor den hära veckan, spanska x2, svenska´, SO x2, NO, Engelska och säkert något mer, snart dör man ju :S
* Igår på träningen körde jag Elsa och Maria special träning, vi fick köra medicinboll, expander och typ styrka, det var jobbigt kan jag lova!?
* På idrotten igår körde vi styrka, FATTA ATT JAG HAR KÖRT STYRKA I 3 TIMMAR DEN HÄRA VECKAN OCH DET ÄE BARA TISDAG :S
* Jag har inte tränat fotboll i skolan på, få se..... 11 gånger har jag missat pga av min underbara skit fot..

Det var väl lite snabbt om vad som har hänt, så känn er uppdaterade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0