Svar

Svar från frågestunden:

hur kan du vara så bra på friidrott? Hahah, det tycker jag inte ens att jag är...

hur är det med foten? ;) Hmm, sådär... nu har jag ju även ont i hälen, så det går ju iaf inte åt rätt håll...

hur kan du vara så sööt? ♥ Höhöhö xD

Har du några posters i ditt rum? En massa ;D

Vilken är din favorit serie elr program? Solsidan helt klart! <3

När fyller du år? 31 maj

Favortiämne i skolan? SO, Idrott och Fotboll

Vad läser du för språk? Spanska

Vilken linje och vilket gymnasium vill du gå på? Jag vill gå samhälle med friidrottsinriktning, på celsius tror jag! 

Roligaste resan? Ojj, alla resor är roliga på sitt sätt.

Plattar du håret? Ibland

Hur ofta tränar du? Måndag x2, tisdag, onsdag, torsdag x2, fredag och lördag

Fotboll/Friidrott? Friidrott just nu

Löpning/hopp Båda, emn hopp tror jag, och häck <3

Uppsatt hår/utsläppt hår Uppsatt

Utomlands/hemma Båda två

Tävling/träning Tävling

Träning/match Match

När får du börja träna igen? Ojj, det har jag inte någon aning om, men det lär ta ett tag... "/

Sanna Kallur/Jenny Kallur BÅDA :D <3

Anna Haag/Charlotte Kalla BÅDA DÄR MED :D <3

Maria PH/Anja Pärson Maria PH

Zlatan/Messi Messi

Emma Green/Kajsa Bergqvist Emma Green

Barcelona/Milan Barcelona

Helena Ekholm/Anna-Carin Zidek Helena Ekholm

Emil Jönsson/Marcus Hellner Emil Jönsson

Carolina Klüft/Jessica Samuelsson Hmm, Carro tror jag :)

Michel Torneus/Christian Olsson Michel Tornèus

Therese Alshammar/Sarah Sjöström Therese Alshammar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0