Dag 15 – Mina drömmar

Oj jag har en massa drömmar men en är iaf:
När jag blir stor vill jag flytta till Falun och träna och tävla i friidrott, vara så bra att jag inte behöver jobba på ngt annat jobb. Jag vill vinna OS, EM, VM, Diamond leauge och SM. Jag vill få Jerringpriset, årets kvinnliga idrottare, årets grnombrott, årets idrottsprestation. Jag vill käna en massa pengar på det och kunna leva på dom pengarna hela livet. Jag vill bli en sån dära friidrottare, som typ Sanna Kallur, alltid glad, söt och bäst. Självklart vil jag ju inte vara glad hela tiden, jag kan ju inte vara glad om jag tex ramlar i OS, då såklart att man gråter, men jag tror ni fattar.

Men om man tänker på lite mer kortsiktiga drömmar, typ det hära året så vill jag:
Den hära inomhussäsongen i friidrott har jag hela tiden haft som mål att få kvala in till IUSM, vilken gren vet jag inte riktigt, det spelar ingen roll. Men tänk vad fantasiskt att få veta att man kvalat in till IUSM, jag skulle seriöst börja gråta om jag gjorde det för jag skulle bli så otroligt glad. Visst det kanske är ganska höga mål, men jag är inte en sån som blir arg om jag inte skulle kvala in självklart kanske man skulle bli lite besviken, men det hära med IUSM är bara en bonus, det skulle vara superduper kul att klara det.

Men sen har jag ju en tävling i helgen och då drömmer jag om att få hoppa över 5m i längd och springa riktigt snabbt på 60m ;D

Det var väl lite om mina drömmar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0