Fotboll, lets dance och tävling :)

Tjena mitt bena :)

Idag var det som sagt fotbollsträning och snacka om att man kände att man inte tränat fotboll på jätte länge, jag är mycket sämre än förut... Men det är bara att träna upp allt igen ;) Men iaf vi sprang nästan inget på träningen vilket var bra eftersom att det är tävling i helgen och jag SKA vila min fot så den är i topp form på söndag, vilket jag har väldigt svårt att tro att den skulle kunna vara men man kan ju alltid hoppas. Det var super mega kallt idag på träningen -12 och vi tränar UTE :O Jag var så kall när jag kom hem att jag trodde jag skulle dööö. Aja sen kollade jag lite på Let`s dance, Heja Bagge, Weise och Jessica Andersson :) Imorrn ska jag bara slappa och ta det lungt och äta pasta, sen på söndag är det tävlig i Örebro, jag ska tävla i tresteg och höjd. Vi får se hur det går. Aja bloggar nog lite imorrn oxå, så ses :)


Åhh vad jag saknar det och er, älskar er :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0