BLOGGNING :D

Tjena mittbena :D

Nu var det ett tag sen jag bloggade sist, faktiskt 6 dagar sen. Det har faktiskt hänt en massa saker:

* Jag har varit i Örebro och tävlat, fast jag avbröt både tresteget (efter ett hopp) och höjden (efter fyra hopp) eftersom att jag fick alldeles för ont i foten...
* Jag har idag tränat fotboll idag, det gick väl sådär!?
* Jag har bokat tid hos en sjukgymnast på onsdag
* Jag har varit på två friidrottsträningar, men jag har inte ens fått vara med på hälften av övningarna...!
* Jag var igår på möte med elitutvecklingsgruppen (friidrott), dom babblade om regler och annat i ca 2 timmar :O
* Jag får INTE tävla i längd i helgen :(
* Jag ska tävla i 60m och 200m i helgen då jag åker till Västerås för att tävla
* Jag har faktiskt pluggat i ca en timme nu, PÅ EN FREDAG :O

Sen har det hänt en massa andra saker, som tex en väldigt speciell och konstig resan fram och tillbaka från Örebro, läxförhör i skolan, massa inställda lektioner och annat grejs!

Juste ja nästa vecka är det ju UDM, och några dagar innan ska jag till en sjukgymnast, undra hur det kommer sluta!? Sen på torsdag ska vi till Romme på frilufsdag med skolan. Aja det var väl lite snabbt om min vecka! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0