Friidrott

Hejhejj Ida, jag har en fråga:

Vilken av friidrott och fotboll gillar du mest just nu, om du bara får välja en och du måste välja någon?

Och varför?

Kram Rebecka <3

 

Svar:

Som jag alltid har sagt så gillar jag både fotboll och friidrott otroligt mycket, men just nu har jag faktiskt en som jag gillar bättre än den andra, det är friidrotten. Jag seriöst längtar till varje träning, jag skulle vilja träna friidrott varje dag om jag skulle hinna och få det. När det var OS 2008 i Peking satt jag och kollade på varje sekund av alla friidrottsgrenar som dom visade, redan då visste jag exakt vad jag ville bli när jag blir stor, friidrottare. Men då gick jag inte på friidrott så jag började och tyckte att det var jätte kul och jag tycker att det bara har blivit roligare och roligare för varje år som har gått. Egentligen är ju fotboll och friidrott ganska olika, i fotbollen spelar man som ett lag, alla måste funka ihop för att man ska lyckas plus att om du gör ngt dåligt under en match kan du förstöra för hela laget. Men i friidrotten därimot tävlar man individuellt och du kan tävla mot dig själv på ett helt annat sett, visst kan man tävla som ett lag i friidrotten oxå, stafetter tänkte jag på. Men stafetter är inte min favorit fast det är roligt att springa det lite då och då.

 


Kommentarer
Postat av: Elsa

yaaaay :D

2011-01-27 @ 21:11:28
URL: http://elzah.blogg.se/
Postat av: ida

Hahha ;)

2011-01-30 @ 18:38:52
Postat av: ida

Hahha ;)

2011-01-30 @ 18:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0