15 sanningar om mig själv

1. Det bästa jag vet är att träna
2. Jag är inte lik någon i min familj, men jag är lik min faster
3. Jag har ridit när jag var liten
4. Jag har väldigt lätt för att ta emot beröm
5. Jag har en helt grym friidrottsgrupp
6. När jag var liten ville jag bli brandman
7. När jag och en kompis var 3-4 år skulle vi få 100 barn tillsammans och dom skulle heta kiss, bajs, kräks, prutt och jaa vi var i kiss och bajs åldern....
8. Jag har grymma kompisar, både killar och tjejer
9. Jag är en äkta tävlingsmänniska
10. Jag älskar att kolla på friidrott på TV
11. Jag är allvarligt talat sämst på att spara pengar 
12. Jag har inget MVG i skolan, men en massa VG.
13. För mig går friidrottsträningar före skolan (fast jag pluggar alltid tillräcklligt för att få minst G men oftast VG) 
14. Jag älskar att springa häck på träning men jag tävlar aldrig i det.
15. Jag har gjort 6 tävlingar de här året


Kommentarer
Postat av: maria

friidrott föralltid,<3

2011-07-28 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0