Onödigt inlägg!

Åhh ni skulle ha varit här idag, helt sjukt varmt, 30 grader...! Super duper skönt, vi var faktiskt nere och badade oxå, men det var kallt! Och smart som jag är så sitter jag med en sporttopp och ett linne över så jag har fått en grymt snygg bränna **host**. Aja det får man väl leva med.
Och när jag kommer hem ska jag göra en hemsk sak, som enligt mig är det värsta som finns... Kan ni gissa!? Gå till en sjukgymnast, aja det är bara att göra det. Jag vill ju tävla!  

Har bara mammas dator nu så jag har inga roliga bilder, men ni får överleva iaf! Det kommer en massa bilder från sommaren sen när jag kommer hem!
Juste höll på att glömma en sak, den 12-14 augusti ska jag och kolla på Friidrotts SM i Gävle, och Sofia kanske ska följa med. Fatta hur grymt vi skulle ha det :D <3

Kommentarer
Postat av: maria

smarta unge, fast jag älskar dig lika mycke iallafall :D<3

2011-07-28 @ 23:02:55
Postat av: ida

Men jag håller med ;)

2011-07-29 @ 14:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0