VUS, Gothia, Hanna och en massa mer

Ojojoj 1 månad sen sist.... Aja det har hänt otroligt mycket sedan sist, jag har fått två träningspass med Sanna Kallur som tränare (det var den bästa dagen i mitt liv!), varit med på världens bästa läger i Falun tillsammans med bästa personerna och underbaraste ledarna, tränat en massa, tillbringat all min fritid på studan, varit med på Världsungdomsspelen, spelat Gothia, varit hemma hos Hanna, tillbringat en vecka hos farmor på västkusten, träffat underbara kompisar och bara haft det grymt. Just nu sitter jag i Norrland, inget vidare bra väder ute... Men då passade det ju bra att slänga in ett inlägg här på bloggen! 

Världsungdomsspelen gick sådär, jag stukade ju min fot i början av maj och den har inte blivit bra än. Så inte förrän två veckor innan tävlingen började jag träna teknik med spikskor och tejpad fot. Men tävla skulle jag, det hade jag bestämt mig för. 100m, 300m och längd var jag anmäld i. Och målen var enkla, att kunna tävla! Jag kan inte påstå att jag gjorde några super resultat men det kändes faktiskt riktigt bra, sen hade jag väl lite dåligt med flyt och därför blev det ingen final inne på Ullevi för mig, lite surt men sånt är livet. Dagen efter var det dags för 100m, men det funkade inte alls. Så jag värmde bara upp sen valde jag tillsammans med min tränare att det var smartast att inte tävla. Kvällen tillbringades på Liseberg, vi hade det grymt! Något 300m blev det inte heller. Så jag åkte hem från världsungdomsspelen med ett resultat, en ond fot och ett leende. För nu vet jag att jag kan hoppa riktigt långt....!

Gothia var oxå grymt, orkar inte berätta så mycket. Men jag njöt av varje minut.
Kommer en massa bilder från Gothia, Hanna, lägret, Världsungdomsspelen och hela sommaren sen när jag kommit hem.


Kommentarer
Postat av: Hannaispannis

Jag tkr att det borde finnas en gilla knapp så man slipper kommentera men ändå visa att man tkr att dit inkägg var intressant!!! hahahaha puss på dig gumman! <333333

2011-07-27 @ 23:16:15
Postat av: Anonym

Jag tkr att det borde finnas en gilla knapp så man slipper kommentera men ändå visa att man trk att det var ett ftuktansvärt bra, intressant, fantastiskt, makalöst, sorgligt, rörande eller roligt inlägg!!! <3333333 hahaha PUSSSSSSS!!!!!! :DDDD

2011-07-27 @ 23:20:00
Postat av: Anonym

Hahah du är allt bra rolig du Hanna ;) Älskar dig bruden <3

2011-07-28 @ 21:54:31
Postat av: maria

falun va dom absolut bästa dagarna i mitt liv, jag älskar dig min mini kallur <3

2011-07-28 @ 22:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0