Hälsningar från USA!

Hejhej!
Jag är fortfarande i USA men vi åker hem i morgon och kommer hem till Alsike igen på tisdag morgon. Just nu sitter jag på ett hotellrum i New York, det är kallt här! Vill ni veta hur?? 15 grader, jeans jacka och tjocktröja på! Det ska faktiskt bli rätt skönt att komma hem igen, till min säng, svensk mat och all träning! Som jag har saknat den.
 Förlåt om jag har bloggat helt sjukt dåligt under en månad ungefär, men mitt liv har varit helt uppochner vänt, jag lovar det är rätt svårt at träna två sporter och försöka gilla båda två lika mycket och inte erkänna det för sig själv at man gillar den andra bättre. Och att välja mellan dom är inte lätt, ska man följa sitt hjärta och kanske få andra att inte bli glada eller ska man inte följa sitt hjärta men göra alla andra glada. Det är en svår fråga som jag försöker få svar på! Och jag måste bara få tacka en person för att den har verkligen hjälpt mig super mycket, och varit helt underbar, den har lagt ner helt sjukt mycket tid på att få mig att känna som förut. jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig, men jag tror det hjälper med att jag lovar att bevisa att all tid du lagt ner lönar sig! Du är helt otrolig!
 
Nog med det dramatiska, jag kan ju istället berätta hur min vecka kommer se ut

Måndag: Tar vi flyget som går vid 17:00 från New York, och sitter på det lääänge!

Tisdag: Kommer hem till Alsike igen! Sen ska jag kanske in till Uppsala och träna, kanske fotbollsträning!?

Onsdag: Då ska jag till skolan, sen har vi friidrottsträning på kvällen så jag lär stanna kvar i Uppsala och sen ska jag kolla på träningen!

Torsdag: Skolan, sen träning!

Fredag: Skola, sen kanske fotbollsträning!?

Lördag: Friidrottsträning

Söndag: Kanske fotbollsmatch!?


Puss /I


Kommentarer
Postat av: Maria

Vem?<3

2011-05-02 @ 07:28:18
Postat av: i

Kan beratta pa sms sen nar jag kommer hem <3

2011-05-02 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0