Svar på frågorna

Vilken sport är det du tycker om bäst respektive sämst?
Jag gillar båda sporterna jag går på men fotbollen sämst, friidrott är det bästa som finns, friidrottsgruppen är helt underbar, tränarna är absolut bäst, träningarna är super, tävlingarna är as bäst, allt är super bra!

Har du bra tränare på din friidrott?
Jag har helt otroligt bra tränare på friidrotten, Richard, Hanna, Kristin, Karin, Staffan och flera

Har du köpt mycket saker i USA?
Rätt mycket saker har jag köpt, kan visa allt när jag kommer hem!

Vilket sportmärke gillar du bäst?
Som den NIKE älskaren jag är så säger jag helt klart NIKE, dom har super snygga kläder och skor!

Vilken lärare tycker du är bäst på Gränby?
Hahah oj jadu, jag tycker våran SO lärare Kristina är jätte bra, våran fotbollstränare Zaine är också jätte bra och även våran idrottslärare Johanna 

Favorit mat?
Tacos

Vilket svenskt landslag tror du är mest älskat?
Friidrottslandslaget och Skidlandslaget

Vilket svenskt landslag gillar du mest?
Friidrottslandslaget och skidlandslaget

Vilken friidrottare gillar du bäst av dom utländska?
Blanka Vlasic

Vem av dina kompisar vet mest om dig?
Emma tror jag, med tanke på att vi tillbringar ca 60 timmar i veckan med varandra så borde det vara så, men flera andra oxå.

Hur många gånger i veckan tränar du friidrott?
Det är lite olika, fyra gånger med gruppen, sen har jag tränat ensam med Richard på tisdagar och torsdagar på gymmet, nu när jag haft ont i foten, så ca 5-6 ggr i veckan

vad heter dina bästavänner?
Jag har en massa som betyder super mycket för mig, Sofia, Maria, Olivia, Tove, Hanna, Emma, Sara, Angelica, Therese, Emma Coolingen, Klara, Elsa, Mathilda, Elin, Vickan Hedvig och flera

Gillar du din rumpa ?
Hahah det är väl inget specielt med den

om du fick välja nån av dina kompisar som du skulle vilja se ut som, vem skulle du välja ?
Alla mina kompisar är super fina!

hur blir du så finast?
Det kan jag inte påstå att jag är

vad är det bästa med att gå på gränby?
Mycket är bra!

hur många olika sporter har du gått på?
Ojj, en massa

vilka?
Friidrott, fotboll, handboll, trampolin, gymnastik, ridning, simning och några fler

Tror du att du går vidare till Camp 3?
Hahah verkligen inte, men tanke på att jag bara var med på halva camp 1 och inte alls på camp 2 så tror jag inte alls det!

Vad är du bäst på, friidrott eller fotboll?
Svårt att avgöra själv

Är du duktig i skolan?
Hahha jag är ingen sån som skiter i skolan men jag lägger aldrig ner mer tid än vad jag behöver på den heller, så jag är nog normalduktig ;)

Vilka ställen i USA har du varit på?
Chicago, New York och Florida. Men i Florida har jag varit i Orlando, Miami

Nämn dom fem saker som du hatar mest och dom 10 saker som du älskar mest!?
Hatar: Sega datorer, magsjuka, regn, såna som sviker än och arr förlora
Älskar: Familjen, Kallur, Friidrott, Träna, Släkten, Vinna, Tävla, Shoppa, Emma Green och Kompisar

Vilka länder var ni i på eran kryssning?
S:t Kitts, Barbados, Dominikanska Republiken, Brittiska Jungfruörana (England) och Antigua

Vem är det som betytt så mycket för dig?
Det tänker jag inte berätta, den det handlar om vet det själv och det räcker!

Ska du sluta på en av dina sporter och isåfall vilken?
Jag har ingen aning om jag ska sluta!

Hur kan du ha så mycket muskler och en sån fin kropp?
Träning sörru ;)

Har du magrutor?
Hahhahah vilken fråga xD

Vad gör du just nu?
Sitter hemma i Alsike och svara på frågorna, samtidigt som jag mailar och facebookar

Vilka låtar brukar du lyssna på när du ska tävla/ladda till tävling?
Alone, Silent Shout och Simply the best, sen när jag är på väg till tävlingar lyssnar jag alltid på en intervju med Sanna och Jenny Kallur!

Vad ska du göra i sommar?
Världsungdomsspelen, träna, spela matcher, kanske friidrotts SM i Gävle och en massa andra saker

Äger du några converse?
Det gör jag faktiskt, köpte ett par nu när jag var i USA!

Vilken färg isåfall och vilken storlek?
Mörk liiiila och storlek 36,5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0