- "Kom igen nu för FAAAN!"

Rätt dålig uppdatering idag men har haft fullt upp. Nils hade fotbollsmatcher idag så var där och tittade, sen var direkt hem för att kolla på Finnkampen. Damerna vann med 43 poäng! Hahah Moa Hjelmer är ju grym, hon sprang 400m och vann, 200m och vann, 4x100m och vann och 4x400m och vann. Hon är så jäkla tuff också, sådär lite lagomt kaxig och ödmjuk. Jag gillar henne.
Sen har jag faktiskt överträffat mig själv genom att ha pluggat på en lördag. Inte ofta någon sånt händer för mig. Men jag är i alla fall helt klar med Svenska låt/dikt analysen, grymt skönt. Imorgon ska jag bara vara hemma och slappa, plugga spanska och plugga engelska.

På måndag har vi skolfoto... :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0