20 sanningar om mig själv

1. Jag älskar rosa
2. Nike är världens snyggaste märke
3. Jag älskar att ligga i sängen med datan i knät
4. Jag drömmer om dig varje natt, jag tänker på dig varje morgon och kväll. Även om du inte finns bredvid mig längre är du med mig hela tiden. 
5. Det värsta jag vet är att inte få träna
6. Jag gillar verkligen inte engelska och spanska i skolan
7. Jag vet typ allt om Sanna Kallur
8. Jag kommer vara galet nervös imorgon när Emma Green Tregaro hoppar höjdfinal
9. Jag är inne på facebook nästan hela tiden
10. Jag älskar att få beröm
11. Jag njöt varje sekund när vi var på världsungdomsspelen
12. Jag har super många autografer av Sanna Kallur, Jenny Kallur och Emma Green
13. Sommaren 2011 var den bästa någonsin
14. Falu-lägret är ett minne för livet
15. Jag älskar att spela smålagsspel på fotbollen ;)
16. Jag har tävlat på Ullevi, Stockholm stadion och i Globen
17. När jag tänker på dig får jag en konstig känsla, blandad av glädje och saknad
18. Susanna Kallur är min största idol jag någonsin haft
19. Jag har aldrig färgat håret
20. Jag saknar dig med hela mitt hjärta, jag vill bara att du ska komma tillbaka så jag kan få prata med dig hela dagarna, jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden ett tag till när det var du och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0