Att se dig gråta var en mardröm, men att inte ha dig vid min sida är värre än en mardröm.

Äntligen hemma, eller har varit hemma i typ 1 timme. Just nu sitter jag inne på facebook samtidigt som jag har mobilen berdvid mig. Dagen då, jo matte först, det gick väl sådär när jag och Therese jobbade tillsammans kan jag nog vara ärlig att säga. Sen var det fotboll men jag gick till Richard, blev inte så mycket till träning eftersom att jag knappt kan göra något just nu, lite skivstång och styrka. Vi ringde till sjukgymnasten och han tyckte jag skulle kolla upp foten hos en läkare. Tillbaka till skolan för spanska och SO. Direkt efter åkte vi till läkaren och det gick väl bra. Orkar inte berätta så mycket mer om det.

Tänkte väl troligen kolla på Sverige-Ungern ikväll, imorgon blir det friidrott hela dagen. Emma Green Tregaro ska ju hoppa höjdfinal, nervöst. Usain Bolt springer 200 meters final. På söndag hoppar Christian Olsson trestegsfinal. Hur tror jag det kommer gå då?
Usain Bolt vinner med 5m, men slår inget världsrekord
Christian Olsson kommer 5:a med 17.30
Emma Green Tregaro kommer 7:a med 1.95
Så någon medalj från friidrotts VM 2011 tror jag inte Sverige får, om inte Emma skulle hoppa riktigt bra vilket jag vet att hon kan.

Blev ett långt inlägg nu, kommer kanske något mer ikväll.

Kram /I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0