I hate goodbyes, i hate those tears in my eyes...

Har varit hemma nu i ett par timmar. Har städat nästan halva rummet, tänkte fortsätta lite senare, just nu är jag helt slut och har verkligen ingen lust att plocka undan allt som ligger på mitt golv just nu.
Har hunnit göra hela matteläxan också, tänkte kanske fortsätta på min saga vi ska göra på svenskan om jag orkar.
Var ju på match imorse, jag spelade inte men följde med som suporter. Tjejerna förlorade tyvärr, men vi spelade sjukt bra och resultatet blev tillslut inte alls rättvist. Vi hade lika många lägen som dom om inte fler, men dock satte dom sina och vi missade våra. Tråkigt, dags att ladda tills nästa helg som består av två matcher, Östhammar och Österlövsta tror jag.

Om 13 dagar ska jag tillbaka till sjukgymnasten, för första gången längtar jag faktiskt. Jag är så obeskrivligt j*vla sugen på att få jogga och springa riktigt snabbt igen. Gahhhh, jag blir snart galen. Jag har så mycket energi nu när jag inte tränar att jag inte vet vad jag ska göra av den. Varje dag jag kommer hem från skolan, vad ska jag göra då? Åhh, det är så tråkigt. Men när jag kommer tillbaka på banan igen börjar uppbyggnadssäsongen och då ska jag maxa som aldrig innan, jag ska bli bäst, bäst av alla. In i vår underbara Celsiushall och ut i -20 grader och springa intervaller, så sjukt härligt. Tänk mjölksyra och träningsvärk. Hahh första gången jag verkligen längtar, men jag tror verkligen min kropp behöver en ordentlig uppbyggnad nu. Få tillbaka lite kondis efter att knappt joggat något på hela sommaren, få tillbaka styrkan i benen och få två hela fötter. Ge mig träningsvärk ;)

Kommer fler inlägg snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0