Innerst i mitt hjärta har jag ristat in ditt namn, du är en del av mig

1. Jag pratar nästan hela tiden
2. Jag älskar att måla naglarna
3. Rosa+Nike+Kallur=Ida
4. Jag älskar att pyssla
5. Jag är ofta glad
6. Jag vet inte om jag valt rätt...
7. Friidrott är mitt liv
8. Jag har spelat upp för Upplandslaget
9. Jag älskar rosa
10. Jag kan bli otroligt trött och arg på vissa personer ibland
11. Jag skriver träningsdagbok
12. Jag har världens bästa kompisar
13. Jag har med mig min mobil vart jag än går
14. Det värsta som finns är dryga personer
15. Jag och Sofia är grymmast på att ljuga
16. Jag har världens beslutsamhetsångest just nu
17. Jag hatar falska "kompisar"
18. Tillsammans med mitt fotbollslag har jag dom bästa minnerna ever
19. Alsike IF F-97 är världens bästa lag
20. Jag har över 70 st nagellack 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0