Jag finner inga ord...

Efter lite dramsatska och långa inlägg ska ni få en till 20 sanningar om mig:

1. Jag har jätte svårt för att bli kär
2. Jag har världens bästa kompisar
3. Jag är 161,6 cm lång
4. Jag har väldigt lätt för att gråta om något går fel eller inte blir som jag vill.
5. Jag älskar äkta människor
6. Jag har med mig min mobil överallt
7. Jag har Sanna och Jenny Kallur som mina idoler och jag gillar dom obeskrivligt mycket
8. Jag älskar att fota
9. Jag saknar dig Hanna!
10. Äcklig mat är något som jag hatar
11. Jag har många idoler, Ebba Jungmark, Emma Green, Carolina Klüft, Malin Dahlström, Sanna Kallur, Jenny Kallur, Lotta Schelin, Anna Haag, Charlotte Kalla och Blanka Vlacis
12. Jag har medel-betyg
13. Jag har haft Kallurarna som idoler i mååånga år
14. Jag smsar med Maria just nu
15. Sofia är den sötaste tjejen jag känner.
16. Emma Bouw, du är helt underbar. Min extra syster, jag trivs så galet bra med dig.
17. Jag har väldigt lätt för att skriva texter och sånt
18. Falu-lägret 2011 var något alldeles extra, och 2012 kommer bli lika bra.
19. Jag sover nästan alltid med blodomloppettröjor
20. Jag har varit i Falun tusentals gånger.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Tycker du det är jobbigt att inte få träna och tävla på riktigt? Är det jobbigast nu eller i början?

2011-09-04 @ 15:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0