"Sanna is back"

Även fast du är så långt borta känns det som du är vid min sida hela dygnen. Det var dina ord som fick mig att le, utan dom hade jag varit en helt annan person idag. När jag läser orden du skrev får det mig att inse att du är så speciell man kan bli. Du har en utsida värd miljoner och en insida som alla drömmer om att ha.

När du kom in i mitt liv förendrade du allt, du fick mig att inse vad som var viktigt i livet. Med din personlighet lyser du upp allt. Ditt leende får mig att smälta, ditt skratt får mig att dö lite smått. Jag skulle kunna offra livet för dig. Jag menar det verkligen. Du har det lilla extra.

Jag kommer aldrig glömma det. Det blonda håret, det underbara leendet, det fina skrattet, de overkligt fina utseendet, din personlighet. A L L T! Jag blir trött bara av att tänka på dig, för du är så perfekt. Jag ser upp till dig som ingen annan. Du får mig att känna mig speciell. När du ler ler jag.

Tack för att ni finns tjejer!


Världens finaste och sötaste kusin. Jag älskar dig över allt annat Hugo!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Så söt ♥

2011-09-19 @ 22:51:52
URL: http://helsa.blogg.se/
Postat av: Ida

Eller hur, världens sötaste :) nästan lika söt som dig :p <3

2011-09-19 @ 23:19:57
Postat av: Elsa

Haha bara nästan ;)<3

2011-09-21 @ 20:51:45
URL: http://helsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0