Du är näst intill perfekt!

Vart ska jag börja... Du är en helt fantastisk tjej, en tjej som är värd det absolut bästa. En smart, omtänksam, underbar, söt, gullig, snäll och snygg tjej. Vi har så mycket minnen tillsammans, tänker inte ta upp dom nu men du vet vilka jag syftar på. Det är ögonblick som jag aldrig kommer glömma. Det finns stunder i livet då man vill stanna tiden, det vill jag göra när jag är med dig.
Det absolut bästa med dig är att du är så otroligt omtänksam, du ställer alltid upp och du vet när jag mår dåligt och utan att jag ber om det hjälper du mig. Det finns en sak som du säger som får mig att le varje gång, vi var helt galna. Haha men det är ett underbart minne.
Alla har vi både svaga och starka sidor, även du. Ingen är perfekt inte du och inte jag. Men dina starka sidor lyser igenom dina svagare sidor vilket gör dig till en näst intill perfekt människa.
Jag sitter här och försöker skriva men jag finner inga ord, det är omöjligt att beskriva dig. Men okej, jag försöker en gång till, för din skull.

Du kommer nå så otroligt långt, vad du än väljer att satsa på. Friidrotten, kock, egen företagare, lärare ja vad som helst kan du bli. Tack vare att du är en sån fin människa. Ta vara på det, för det är inte många som har den egenskapen. Du och jag kommer säkert komma till vägval här i livet då vi inte längre går hand i hand. Du kanske flyttar till Skåne och jag till Piteå, det kan hända det med även om det inte är så troligt. Men även om jag är flera 100 mil ifrån dig så kommer jag finnas vid din sidan varje sekund, för du betyder något alldeles speciellt för mig. Jag har alltid sagt att jag vill bli bäst av alla och det kommer jag hålla fast vid enda tills jag når dit och kanske är det just det valet som kommer få oss att inte gå hand i hand längre, men jag håller din hand även om jag är i USA och du i Kina.
Du är en sån stor del av mitt liv, jag skulle inte kunna leva utan dig.
Du är som en sol, dina ögon glittrar och ditt leende bländar alla. Du lyser upp allt och alla när du är i närheten. Du är kanske inte den som låter eller hörs så mycket och jag kanske den som pratar och tar stor plats men det är nog det som får oss att passa så bra ihop att vi är så olika. Om vi tänker att vi pratar med varandra i telefon i 1 timme då kanske jag pratar i 50 av dom minuterna och du i dom återstående 10. Ibland måste jag be om ursäkt för det, men du vet att jag gillar att prata! ;)

Jag sitter här och ler, ler för att jag är så stolt över att få känna dig. Ler för att jag verkligen gillar dig som kompis. Och framför allt ler jag för att du betyder så otroligt mycket för mig. Om du någon gång skulle lämna mig skulle jag helt ärligt inte bli arg, det där kanske lät jätte konstigt och taskigt men jag menar inget taksigt med det, nu ska jag berätta vad jag verkligen menar:
Vi har så mycket minnen tillsammans som jag kan titta tillbaka på och le. Jag tror att om vi inte skulle ha gjort allt tillsammans skulle inte jag kunna säga att jag inte skulle bli arg om du lämnade mig, för du har gjort så mycket för mig, så läskigt mycket. Det är jag tusen gånger tacksam över, så tacksam så att jag inte kan bli arg på dig. Det går bara inte. Hoppas du förstår hur jag menar!

Nu har jag inga ord kvar inom mig, egentligen hade jag inte behövt skriva allt det här för det är helt ärligt inte ens viktigt. Det som är viktigast är att jag älskar dig så mycket att jag nästan spricker Maria Lindeberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0