Lååångt inlägg :P

Hejhej allihopa :D

Så nu ska jag blogga, har "lite" tid över nu.
Hjälp det var lääänge sen jag gjorde ett nödvändigt inlägg, men nu kommer iaf ett. (fast jag berättar bara om dom intressenta dagar när det hänt ngt)

Fredag 17/12-10: 
Juuuullov, jaa idag fick man som sagt jullov. Plus att vi fick våra första betyg, det var lite läskigt men jag blev iaf nöjd. Men iaf efter julavslutningen följde jag med Emma, hennes mamma och hennes lillasyster till gränby för att äta innan friidrottsträningen. Sen blev det lite bråttom till Celsius, vi hade typ som en avslutning med friidrotten, hoppmångkamp. Men det gick väl sådär, jag var inte en med på alla grenar men det får jag skylla på min underbara och fungerande fot. MEn jag ska inte klaga, den mår väl som den förtjänar.

Måndag 20/12-10:
Hahha snacka om att det kändes skönt att ha lov idag, när alla andra i Alsike var tvungna att gå i skolan idag och imorrn, det var som någon sa det är alltid skönare att ha lov om några andra man känner jobbar elr är i skolan, "skadeglädje" ;) Men idag iaf så sov jag lääänge sen gick jag upp och struntade i frukosten och gjorde lunch direkt, så kan det bli när man är hemma själv och har lov... Men sen på kvällen var det iaf träning, jätte kul som vanligt :)

Onsdag 22/12-10:
Idag åkte jag iväg till Gränby för att köpa mina första (!) julklappar, jajajaj spela roll när man köper dom bara dom är köpta innan julafton. Men jag hittade iaf en julklappar till mamma, pappa, nils, albin och Hanna. Men sen skulle jag gå i -20 grader från gränby till celsius, Usch va kallt det var och gissa hur långt tid det tog, 30 min :O Men ja jag går väldigt långsamt plus att jag hade en väska som vägde ton med mig. Men sen iaf åkte vi till Västerås för att träna, längd den hära gången. Sen tod vi bussen hem efter ca 2 timmars träning, då hade min moster anne och mia kommit för att fira julafton här. Så vi åt lite mat sen var vi upp och typ pratade och så. Juste ja självklart hann jag med att slå in alla julklappar, så nu är jag helt färdig för en riktigt bra julafton :)

Torsdag 23/12-10: 
Idag har jag bara varit hemma och slappat hela dagen, plus att jag hann få lite halvt träningsförbud innan den 27:de plus inga klackskor, till och med en tillsägelse.... Aja inget farligt emd det inte det var nog inte så illa som det låter. Men sen iaf hade mamma köpt en lott från några som var här och sålde, asså en bingolott. Men tror ni att vi vann något, nnneeeej sån tur har våran familj i spel ;)

Fredag 24/12-10: 
Julafton :)
När jag hade öppnat paketen i julstrumpan och ätit frukost ringde olivia, sen duschade jag och bytte om snabbt, innan olivia kom förbi, sen gick vi ut och gick runt och pratade. Super myskigt men det var sjukt kallt, jag som lovat richard att inte gå med skor i någon klack alls fick ta mina kalla pumaskor (!) fatta hur jäkla mycket jag frös.... Men sen gick jag och Olivia iaf in till henne och satte oss vid datan, innan jag behövde gå hem för att Lollo, Micke, Farmof, Hugo och Ellen skulle komma. Först åt vi en lång lunch, innan jag gick upp med Farmor och Hogo till övervåningen, hahah snacka om att Hugo var imponerad av Air Hockey spelet, han är såå söt han (visar bild sen). Sen var det Kalle Anka, med lite fika och så innan tomten helt plötsligt kom :O Sen var det julklappsutdelning, jag fick super fina saker tex. pengar, presentkort, minnahs skiva, idol skivan, nagellack, plattång, handla kläder för 1000kr och en massa andra saker. Men sen skulle iaf jag och Ellen gå upp till övervåningen (ellen är min 11månaders kusin), först lekte hon i Nils rum ett tag innan hon tröttnade och ville gå in till mitt rum så vi hoppade upp på min söng och satt dära ett tag innan jag la mig ner oc hon la sig bredvid, och på något konstigt sätt måste båda vi han somnat (!) lite halvt slutkörda av allt lekande, men jag vaknade iaf efter typ 15min men hon fortsatte att sova i ett tag till, men sen vaknade hon iaf. 

Jätte roligt och sammanhängande text jag vet men men ;)



Imorrn ska jag iaf iväg till Västerås (som vanligt), fett kul det ska bli :)

  












Hära komme två bilder på min SUPER söta kusin och älskling Ellen <3


Två Bilder på min andra sötnos, älskling och kusin Hugo <3


Två bilder från förra julen, kommer bilder från julen 2010 snart mamma ska baa ladda över alla till datan.


Två till bilder ;)

Kommentarer
Postat av: hannpanni

hehe vi hade iaf tur på bingo!! en platt TV för 10 000 är inte så dåligt! <33 snart är det nyårsafton jag längtar! <33

2010-12-27 @ 19:59:16
Postat av: idapida

Hahah bara för att ni har tur ;) Ska bli så häääär kul :D <3

2010-12-27 @ 20:38:35
Postat av: hannaispannis

haha aa bingo är svårt det är det men om man vinner en platt TV som kostar 10 000kr så tror man att man kan vinna på allt <3 hihi vi ses snart jag saknar dig!!

2010-12-27 @ 21:54:39
Postat av: hannaispannis

oj först när jag gick in nu så såg jag inte det gamla inlägget men nu så ser jag det oj hel konstigt så jag råka kommentera två gånger!! hihi :S

2010-12-27 @ 21:56:39
Postat av: iiiida

Hahah fast det är ju roligt med komentarer så det gör inget :D Älskar dig gmn <3

2010-12-27 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0