Bildbomb 1 fest hos Vickan och Hedvig

Så nu kommer en bildbomb med bilder från vickan och hedvigs fest i lördags, kanske kommer ännu fler sen :P

Jaja, är man cool så är man xD



Emma :)

Emma, jag och Elsa

Jag, Vickan och Elsa

Tårtorna



Ignorera bilden, den är hemsk....

Hahha Elsa :)



Emma och Jag

Sanning eller Konka :P

Elsa och Vickan

Tårtan

Emma

Jag och Vickan (Hahha jag ser ut som jag är fett brun xD)

Är man flummiga så är man xD Elsa, jag och Vickan

Tårtan

Emma och jag

Emma var tvungen att ha presentsnören i håret...


Alla bilder är lånade av Klara Perdersen@facebook :)

Kommentarer
Postat av: Elsa

haha jag ser inte normal ut på en enda bild xD

fast jag är ju inte normal heller... aja, det var skitkul i alla fall :D ♥

2010-11-28 @ 18:40:40
URL: http://onlyelsa.blogg.se/
Postat av: ida

hahah, du är normal, men galen xD

Super kul vare :) Lägg ut ett nytt inlägg på din blogg nu :P

2010-11-28 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0