Svar på frågorna :)

postat av: Johanna
1.Vilken är din favorit stad i sverige?
2.Vilka länder har du varit i?
3.Känner du kompisar i hela Sverige, om du förstår asså har du typ ngn kompis som bor högt upp och ngn som bor långt ner i Sverige?
4.Hörde att du nästan aldrig har träffat din farfar, varför inte??
5.I vilket lag spelar du fotboll?


1. Helt klar Falun, egentligen vet jag inte varför men troligen för att det är grymt fint där plus att det finns bra med idrotts möjligheter både inne och ute hela året om, sen har dom en sån otroligt härlig dialekt dom från Dalarna :)
2. Ojj, typ USA, Tyskland, Norge, Danmark, Finland, Grekland, Spanien, Italien och ett par till :P
3. Hah oekj jag förstår nog, jadå det gör jag väl har flera släktingar som bor i Norrland sen har jag en bästa kompis som flyttade till Göteborg i sommras och en som bor nere i Blekinge :P
4. Egentligen vill jag inte ta upp det här men det är väl för att Farmor och Farfar skillde sig när pappa och hans syster "Lollo" var runt 10-12år sen har dom haft ganska dålig kontakt med honom, plus att han bor i Asien tror jag men några gånger har jag träffat honom och det har iaf varit kul men det klart att man vill träffa sin släkt lite oftare. Men farmor däremot träffar jag en gång i veckan :)
5. Alsike IF, ligger i Knivsta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0