Usch för rubriker....

Tjabbatjena :D

Idag sov jag först bort halva morgonen, haha till 11 sov åt jag lite frukost och tänkte att jag hade hur mycket tid som hellst på mig att duscha innan Albins innebandymatch var. Så jag satte på inspelningen av Kontinentalcupen i friidrott, men helt plötsligt kollar jag på klockan och får väldigt bråttom xD Men jag hinner iaf ner till andra perioden, killarna hade iaf lånat in en målis från F-98 som var grymt duktig :) Även om dom förlorade så spelade dom jätte bra. Sen har jag bara varit hemma och städat och slappat ;P Hahah nu ska jag berätta en sak, jag ÄLSKAR att kolla på "Ensam mamma söker" :) Nu tycker ni säkert att jag är jätte töntig men jag tycker det är så bra, man blir såå glad av att se det :) Juste sen var jag ute och sprang i elljusspåret idag :) Men det var väl min "fantastiska" dag. 

/Ida

P.S det är bara en tillfällig design och header. Håller på att fixa en ny, men den kommer jag lovar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0