16 sanningar

16  sanningar om mej , som du kanske inte visste


1. Jag har aldrig färgat håret
2 . Om någon säger något elakt till mig så tar jag aldrig åt mig det
3 . Jag älskar att titta på nästan all sport på TV, bara Sverige är med!
4 . Jag har rätt bar självförtroende
5 . Jag gillar att ha det tryggt och som det alltid brukar vara, jag gillar helt enkelt inte nya situationer som jag inte är van vid

6 . Jag längtar sjukt mycket tills vi ska till Falun med friidrotten
7 . Jag tuggar nästan alltid tuggummi
8 . Jag tuggar tuggummi jätte ofta
9 . Jag kommer typ bo i Göteborg i sommar, jag ska dit på Världsungdomspelen, Gothia sen till Farmors sommarstuga
10 . Jag har varit i Globen ca 7-8 ggr  
11. Jag har tävlat i Globen, på Stockholm stadion och Ullevi
12. Jag har aldrig brutit något
13. Jag har bara bott på två ställen
14. Jag hatar min fot
15. Det BÄSTA jag vet är att träna
16. Jag älskar att sitta och titta när det tex är friidrotts EM/VM/OS på TV




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0