Here I am

1. Hur gammal är du om fem år?
20
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Emma, Sofia, Elsa, Vickan, Hedvig m.m
3. Hur lång är du?
161,5! Den halva delen är viktigt
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Vet inte riktigt, längesen jag kollade på en film över huvutaget.
5. Vem ringde du senast?
Emma
6. Vem ringde dig senast?
Emma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej tönt!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vad jag vill, om det är något viktigt så ringa, annars smsa.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta
10. När såg du senast din mamma?
10 minuter sen
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå
12. När vaknade du i dag?
08:00, träning
13. Vilken är din favoritjulsång?
Jag har ingen aning
14. Vilken är din favoritplats?
Oj, Studenternas, i en fin friidrottshall, utomlands och hemma
15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Det får vi se då
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Läskiga filmer
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Sofia
19. Hur stor är din säng?
Lagomt stor
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor och tröja
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett
24. Vilka städer har du bott i?
Uppsala
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror på sammanhang
26. Är du social?
Ja, oftast i alla fall
27. Vilken är din favoritglass?
Isglass
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Svårt, kanske kladdkaka
29. Tycker du om kinamat?
Jadå, äter dock bara kyckling och ris
30. Tycker du om kaffe?
Nej fyfan
31. Vad dricker du till frukost?
Juice
32. Sover du på någon särskild sida?
Mitten eller höger, om det är varmt på vänster
33. Kan du spela poker?
Knappt
34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja
35. Är du en beroendemänniska?
På vissa saker? Ja!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, lillebrorsan
37. Vill du ha barn?
Senare
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och Spanska, inte flytande men tycker det borde räknas i alla fall
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Beror på vart och när
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder
42. Äger du dyrbara smycken?
Nej inte speciellt
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Mycket är kul
44. Kan du rulla med tungan?
Nej?
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Svår fråga, tycker alla mina kompisar är roliga på olika sätt. Måste säga att jag har väldigt kul ihop med Emma, Therese och Angelica. Annars säger jag Sofia, finns det någon med sämre humor än oss. Tur att det finns någon med samma humor som mig. Tandkrämen, marchmellowsen, onyttiga -kvällen, dalmå, SM, Carola, Pernilla Wahlgren, Vår bästis. Nej, gud finns så sjukt mycket kul jag gjort med den tjejen. Skrattar alltid så jag får kramp i magen och käkarna när jag är med henne.
46. Sover du med gosedjur?
Ibland
47. Vad har du för ringsignal?
Standard Iphone-ringsignal.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Kanske, mamma har säkert sparat något
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min tröja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0