9. Om jag skulle få vara en annan person för en dag vem skulle jag då vara

Hmm ja ni, inte lätt. Men självklart skulle jag vilja testa att leva Sanna Kallurs liv för en dag. Se exakt hur hon har det. Det skulle vara coolt.
Typ få uppleva en världskändis liv, det skulle nog vara lite speciellt. Få se hur pressen från media påverkar och se hur många skadade år man pallar innan man lägger skorna på hyllan. Jag skulle även vilja se hur Sanna tänker, om tex inomhussäsongen och hur hon kommer göra. Men jag lovar det vet jag redan, jag har mina kontakter. Känns lite coolt att veta mer om vad Sanna tänker om inomhussäsongen och utomhussäsongen 2012 än vad media vet.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0