Jag kommer ihåg dagen i början av augusti ...

img_8583 (MMS)

Jag kommer ihåg dagen i början av augusti som det var igår, jag fick redan på allt. Jag grät som jag aldrig gjort förut, jag kunde inte le, inget fick mig att le. Jag grät så jag fick ont i huvudet, jag kunde inte sova även fast det var de jag ville göra allra helst, glömma allt och drömma någon underbar dröm. Dagarna gick och helt plötsligt var dagen här, dagen jag verkligen inte ville skulle komma.... Jag log hela tiden med dig, men innerst inne var jag förstörd. Det här fick inte hända, det skulle vara vi för alltid. Kommer du ihåg när du sa det? Dagarna går så långsamt och det kommer tider då jag bara tänker på dig. Saknaden kommer och går men idag har den varit värre än på länge. Jag vill bara krama dig och aldrig släppa. Jag ler varje dag men det finns ingen som kan se min insidan. Den är halv, utan dig är det omöjligt att leva! Kom bara tillbaka och dröm med mig, kommer du ihåg när vi gjorde det? Vi satt i solen och blundade, lyssnade på musik och stängde bort alla andra. Vi sa bara några få ord till varandra men det behövdes inget mer, vi tänkte på samma sak. Ditt sms läser jag varje dag, det får mig att le och vilja ta mig upp ur sängen varje dag och göra dig stolt! Jag saknar dig bästaste du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0